Tausta
Tarjoamme vähittäiskaupan viivakoodeja kertaluonteiseen hintaan, joita voidaan käyttää kansainvälisesti useimmissa vähittäiskaupoissa. Kun olemme toimittaneet viivakoodin, emme voi ottaa sitä takaisin järjestelmäämme ja myydä sitä edelleen toiselle asiakkaalle. Tämä johtuu siitä, että meidän on voitava taata, että viivakoodimme ovat käyttämättömiä ja kansainvälisesti ainutlaatuisia eivätkä ole olleet rekisteröidyn järjestelmämme ulkopuolella ennen kuin ne on toimitettu asiakkaalle.
Tilanteet, joissa harkitsemme rahojen palauttamista.
On kuitenkin joitakin olosuhteita, joissa voimme harkita rahojen palauttamista: Jos havaitset liikkeen, joka ei ole luettelossamme ja jonka lisenssi ei sisälly viivakoodien hyväksymissivullamme olevaan luetteloon mahdollisista paikallisista rajoituksista ja joka ei hyväksy viivakoodejamme (ja voit toimittaa kirjallisen todisteen kyseiseltä liikkeeltä), voimme harkita maksetun summan palauttamista, jos otat yhteyttä meihin kuuden kuukauden kuluessa ostopäivästä.
Emme palauta rahoja, jos odotat saavasi viivakoodin tietyllä maakoodilla. Huomautamme verkkosivustollamme, että viivakoodimme alkavat ’07’-numerolla eri paikoissa, esimerkiksi UKK-sivulla tai Osta viivakoodeja -sivulla. Emme mainitse missään, että viivakoodimme alkavat tietyllä maakoodilla, vaan että ne ovat kansainvälisesti päteviä ja laillisia käyttää sekä kansainvälisesti että Yhdistyneessä kuningaskunnassa.
Emme palauta seurantakustannuksia, mutta jos palautamme, se on koko summa tai osa siitä summasta, jolla viivakoodit on ostettu.
Huomautus – Viivakoodit, jotka palautetaan, merkitään verkkotietokannassamme laittomiksi käyttää tuotteissa.
Tarvitsetko apua?
Jos sinulla on minkäänlaisia ongelmia viivakoodiemme kanssa tai olet epävarma, olet aina tervetullut ota yhteyttä tai tutustu faq-sivuihimme.